මැස්සා එළවූ වඳුරා හා තවත් කථා

download

Chiffon scarf snood

AD201010707069986AR

 මූලිකවම මගේ සිතේ බුර බුරා නැගෙනපැණය නම් ‍බෞද්ධ භික්ෂුවකට ජාතියක් තිබිය හැකිද යන වගයි.මා දන්නා බණ දහමේ තරමට නම් එසේ තිබිය නොහැක.

වන්නාටය, එතැනදී අප දන්නා තරම යැයි  සිතමු,නමුත් කවර තරමේ ජාතියක භික්ෂුවක‍ට වුවද තවත් ජාතියක‍ට හිංසා කළ හැකිද? හෙළා තළා කථා කළ හැකිද? අභියෝග කළ හැකිද?කෙ‍ටියෙන්   ඇසුවොත් තවත් ජාතියක සිරිත් විරිත් ,ආගමික සම්ප්‍රදායන් විවේචනයට ,වෙනස් කිරීමට බල කිරීමට තවත් ජාතියකට අයිතියක් දුන්නේ කවුද?(මෙහිදී හිට්ලර් මතක් නොකර සිටිමු !)

බොදු බල සේනාවේ නෝ ලිමිට් වි‍රෝධය, ‍හලාල් විරෝධය,කුරගල සටන යනාදී ක්‍රියාවලීන්ගෙන් පසුව එහි නායක ගලබොඩඅත්තේ ඥානසාර හිමියන් කළ මහත්
අඥාන ප්‍රකාශයක් දැඩි සංවේගයෙන් අසා සිටියෙමි.එනම් එම ව්‍යාපාරයේ ඊළග ව්‍යායාමය වන්නේ මෙරට මුස්ලිම් කතුන්ගේ හිජාබය හා බුර්කාව ගැලවීමයි ! එයට හේතුව නම් මුස්ලිම් කතුන් හිජාබය හා බුර්කාව පැළද සිටීම නිසා විභාග ශාලා වලදී හා බැංකු ගණුදෙනු වලදී අනන්‍යතාවය තහවුරු කිරීම අපහසු වීම ලු!

සාමාන්‍යයෙන් මෙවැනි අර්බුදකාරි ප්‍රකාශයක් ඉදිරිපත් විය යුත්තේ අදාල රාජකාරීයන්හි යෙදෙන්නා වූ බලධාරීන්ගේ වාර්තා මගින් සිය ආයතන ප්‍රධානීන්ටය.එහිදී එවන් ගැටළුවක් වෙත් නම් ව්‍යවස්ථාදායකය මෙවැනි ඉතා සියුම් සංවේදී කාරණා සම්බන්ධව අදාළ පාර්ශවයන් කරන බැරෑරුම් සාකච්ජා මගින් තීරණයක‍ට එළඔීම ප්‍රජාතන්ත්‍රවාදයේ ලක්ෂණයකි.ඒ හැරෙන්නට එක් ආගමික පුජක කණ්ඩායමක් තවත් ආගමික කරුණක් හා අරගලයකට අර ඇඳීම මහා ඛේදවාචකයකි.එය තවත් දරුණු වන්නේ මෙය රටක මහ ජාතිය තවත් සුළු ජාතියකට එරෙහි ව වන බැවිනි.එය වඩ වඩාත් දරුණු වන්නේ වෙනත් සුළු ජාතියක් මෙම මහජාතිය තමාට සිදුකරන්නාවූ හිරිහැර,මදි පුංචිකම්,අසාධාරණයන් වෙනුවෙන් යැයි ඇරඔුණු මහා ලේ හැලීමක වේදනා තවමත් පවතින අතරේ වීමය.

එබැවින් මට නම් කීමට ඇත්තේ කියන තැනකට වදින්නම් හාමුදුරුවනේ ඔවැනි අමන කතා තවත් නොකියන ලෙසය.

Advertisements
Published in: on 2013 ජූලි 12 at ප.ව. 2:25  Comments (2)  

The URI to TrackBack this entry is: https://kolayak.wordpress.com/2013/07/12/%e0%b6%b8%e0%b7%90%e0%b7%83%e0%b7%8a%e0%b7%83%e0%b7%8f-%e0%b6%91%e0%b7%85%e0%b7%80%e0%b7%96-%e0%b7%80%e0%b6%b3%e0%b7%94%e0%b6%bb%e0%b7%8f-%e0%b7%84%e0%b7%8f-%e0%b6%ad%e0%b7%80%e0%b6%ad%e0%b7%8a/trackback/

RSS feed for comments on this post.

ප්‍රතිචාර 2ප්‍රතිචාරයක් ලබාදෙන්න

  1. බොදු බල සේනාවේ කතන්දරේ වැඩක් නෑ. බුර්කාව කියන්නේ සිවිල් පුරවැසියන්ට කරන නිගාවක්. කිසිම කෙනෙකුට තම අනන්‍යතාව සඟවාගෙන, අන් අයගේ අනන්‍යතාවට දැකීමට ඇති අයිතිය කුමක්ද. අනික මේය ජාතික ආරක්ෂාවට බලවත් පහරකි.

    ගැටළුව වී ඇත්තේ අපේ අය බුර්කාව යනු කුමක්දැයි නොදැන සිටීම්යි. බුර්කාව යනු සම්පූර්ණයෙන් මුහුණද ආවරණය කොට, අත්වලට ග්ල්ව්ස් පැලැඳ, පයට මේස් දමා යන ඇඳුමයි. බොබසේද. මුසම්මිල්ද, අපද විරුද්ද වන්නේ එයටයි.

    එල් ටී ටී ඊයට කඩේ ගිය බුද්ධිමතුන් යයි කියා ගන්න පොරවල්ද මේ අවස්ථාවේ තලෙයිබාන් කරණය වෙනුවෙන්ද කඩේ යාමට පටන් ගෙන ඇත. ඔවුන්ට මෙය හොඳ ඉල්ලමකි. ඔවුන්ට රටට හෙන ගැහුවද කිසිම ප්‍රශ්ණයක් නැත.

    කැමතියි

  2. යම් සංස්කෘතියක් තවත් සංස්කෘතියකට බලපෑම් කරනවා නම් එය කළ යුත්තේ එම සංස්කෘතීන් දෙකම මත බලපාන පොදු සාධකයකින් විනා (රටේ නීතිය වැනි) , එකිනෙකා මෙවන් ප්‍රකාශ කිරීම තුලින් පිරිහෙන්නේ කවර මතය දැයි අපක්ෂපාතීව ඒ දෙස බලා සිටින ප්‍රජාව දකිනු ඇත. කෙසේ වෙතත් , බොදුනු , මුස්ලිමානු හෝ කිතුණු හෝ වෙනත් කිසිදු අන්තවාදයක සතුටුදායක නිමාවක් නොලැබෙන බව මෙතෙක් වූ හැම දේ දෙස බැලීමෙන් වටහා ගත හැකි වුවත් එය එසේ නොවන්නේ මන්දැයි ගැටළුවකි .

    කැමතියි


ප්‍රතිචාරයක් ලබාදෙන්න

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

ඔබ අදහස් දක්වන්නේ ඔබේ WordPress.com ගිණුම හරහා ය. පිට වන්න / වෙනස් කරන්න )

Twitter picture

ඔබ අදහස් දක්වන්නේ ඔබේ Twitter ගිණුම හරහා ය. පිට වන්න / වෙනස් කරන්න )

Facebook photo

ඔබ අදහස් දක්වන්නේ ඔබේ Facebook ගිණුම හරහා ය. පිට වන්න / වෙනස් කරන්න )

Google+ photo

ඔබ අදහස් දක්වන්නේ ඔබේ Google+ ගිණුම හරහා ය. පිට වන්න / වෙනස් කරන්න )

%d bloggers like this: